سپید
خودت رابه خاطراین مردم تغییرمده این جماعت هرروزتوراجوردیگری میخواهند

 

 

قدرت کلمات


روزي مرد کوري روي پله‌هاي ساختماني نشسته و کلاه و تابلويي را در کنار پايش قرار داده بود روي تابلو نوشته شده بود: من کور هستم لطفا کمک کنيد. روزنامه نگارخلاقي از کنار او مي گذشت، نگاهي به او انداخت.
فقط چند سکه در داخل کلاه بود. او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اينکه از مرد کور اجازه بگيرد تابلوي او را برداشت آن را برگرداند و اعلان ديگري روي آن نوشت و تابلو را کنار پاي او گذاشت و آنجا را ترک کرد.
عصر آنروز، روز نامه نگار به آن محل برگشت، و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است. مرد کور از صداي قدم هاي او، خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسي است که آن تابلو را نوشته، بگويد که بر روي آن چه نوشته است؟روزنامه نگار جواب داد: چيز خاص و مهمي نبود، من فقط نوشته شما را به شکل ديگري نوشتم و لبخندي زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هيچوقت ندانست که او چه نوشته است ولي روي تابلوي او خوانده مي شد:

 


 




ارسال توسط MOHAMAD


کامپـيوتـر زن است يا مـرد؟
استاد زبان فرانسه در مورد مذکر يا مونث بودن اسمها توضيح ميداد که پرسيد :

کامپيوتر مذکر است يا مونث؟

همه دانشجويان دختر جنس رايانه را به دلايل زير مرد اعلام کردند:

- وقتي به آن عادت مي کنيم گمان مي کنيم بدون آن قادر به انجام کاري نيستم.

- با آن که داده هاي زيادي دارند اما نادانند.

- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بيشتر اوقات معضل اصلي خودشانند.

- همين که پايبند يکي از آنها شديد متوجه ميشويد که اگر صبر کرده بوديد مورد بهتري از آن نصيبتان مي شد.

و همه دانشجويان پسر به دلايل زير جنس رايانه را زن اعلام کردند:

- به غير از خالق آنها کسي از منطق دروني آنها سر در نمي آورد.

- کسي از زبان ارتباطي آنها سر در نمي آورد.

- کوچکترين اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخيره مي کنند تا بعد ها تلافي کنند.

- همين که پايبند يکي از آنها شديد بايد تمام پول خود را صرف خريد لوازم جانبي آنها بکنيد --حالا واقعا به نظرشما کامپيوتر زن است يا مرد؟-




ارسال توسط MOHAMAD

آنان که نمي توانند گذشته را به ياد بياورند؛ محکوم اند تا آن را تکرار کنند.




تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:سن روز,اس ام اس,,
ارسال توسط MOHAMAD

 


........................................................................................


طوری که روزتان را شروع می‌کنید خیلی مهم است. چه مادر باشید، چه یک معلم، نویسنده، یک مربی یوگا یا در کار آزاد مشغول باشید، اولین کاری که صبح‌ها انجام می‌دهید اهمیت زیادی دارد.

براساس فلسفه اورودیک، انتخاب‌هایی که برطبق برنامه روزانه‌تان می‌کنید، یا مقاومت شما را در برابر بیماری‌ها بالا می‌برد یا آن را به طور کل از بین می‌برد.

آیورودا از ما دعوت می‌کند تا با متمرکز شدن بر آداب صبحگاهی که بدن را با ریتم طبیعت هم‌تراز می‌کند، زندگی خود را تعادل بخشیده و اعتماد‌به‌نفس را درکنار نظم شخصی در خود تقویت کنیم.

ممکن است مغزتان بگوید باید ایمیل‌هایتان را چک کنید، سگتان را برای پیاده‌روی بیرون ببرید، بچه‌ها را به مدرسه برسانید، و نباید دیر سر کارتان حاضر شوید و به همین دلیل وقتی برای انجام این آداب صبحگاهی باقی نمی‌ماند.

اما، اگر قرار است فقط برای یکی از این آداب که سلامتتان را تقویت می‌کند، وقت بگذارید، این خواهد بود:

روزتان را با نوشیدن یک لیوان آب گرم با یک نصف لیمو تازه شروع کنید.

کار آسانی است و اینقدر فایده دارد که واقعاً نمی‌توان از آنها گذشت.

۱. سیستم‌ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

لیمو سرشار از ویتامین C و پتاسیم است. ویتامین C برای مقابله با سرماخوردگی خوب است و پتاسیم عملکرد مغز و اعصاب را تقویت کرده و به کنترل فشارخون کمک می‌کند.

۲. pH را تنظیم می‌کند.

لیمو یک ماده‌غذایی شدیداً قلیایی است. بله، اسیدی هم هست اما وقتی وارد بدن می‌شود قلیایی می‌شود (اسید سیتریک وقتی گوارش می‌شود، خاصیت اسیدی تولید نمی‌کند). یک بدن قلیایی یکی از رمزهای داشتن بدنی سالم است.

۳. به کاهش وزن کمک می‌کند.

لیمو سرشار از فیبر پکتین است که به مقابله با ولع خوردن کمک می‌کند. همچنین مشخص شده است که افرادیکه یک رژیم‌غذایی قلیایی دارند، سریعتر وزن کم می‌کنند.

۴. به گوارش کمک می‌کند.

آب گرم دستگاه گوارش و حرکات حلقوی آن --موج انقباضات عضلانی در دیواره‌های روده-- را تحریک می‌کند. لیمو همچنین سرشار از موادمعدنی و ویتامین‌هاست ، به دفع سموم در دستگاه گوارش کمک می‌کند.

۵. یک ادرارآور ملایم و طبیعی است.

آب لیمو به بیرون کردن مواد ناخواسته از بدن کمک می‌کند زیرا لیمو ادرار را افزایش می‌دهد. درنتیجه سموم با سرعت بیشتری از بدن خارج می‌شوند و دستگاه ادراری شما سالم می‌ماند.

۶. پوست را صاف می‌کند.


ویتامین C به کاهش چین و چروک‌ها و لکه‌های پوست کمک می‌کند. آب لیمو سموم را از خون بیرون می‌کند و این باعث می‌شود پوست صاف و شفاف شود.

یک لیوان آب گرم و لیمو، مایعات لازم برای بدنتان را از همان ابتدای روز به آن می‌رساند و از بروز کم‌آبی بدن و خستگی آدرنال جلوگیری می‌کند. وقتی بدنتان کم‌آب می‌شود، نمی‌تواند کلیه عملکردهای خود را به خوبی انجام دهد و این موجب ایجاد سموم در بدن، استرس، یبوست و مشکلات دیگر می‌شود. آدرنال دو غده کوچک در بالای کلیه‌ها هستند و در کنار تیروئید به ساخت انرژی بدن کمک می‌کند. همچنین هورمون‌های مهمی ازجمله آلدوسترون ترشح می‌کند. آلدوسترون هورمونی است که سطح آب و غلظت موادمعدنی مثل سدیم را بدنتان تنظیم می‌کند و کمک می‌کند مایعات بدن همیشه در حد تعادل باشد. آدرنال همچنین مسئول تنظیم واکنش استرس بدن نیز هستند. مطمئناً دوست ندارید با کم‌آب شدن بدن خودتان را دچار مشکل کنید!

می‌توانید با ایجاد عادت نوشیدن یک لیوان آب گرم و لیمو در صبح برای یک ماه، تفاوتی که در زندگیتان ایجاد خواهد کرد را مشاهده کنید.

........................................................................................


 




ارسال توسط MOHAMAD

 


...پرسيد به خاطر كي زنده هستي؟ با اينكه دلم مي خواست با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو" بهش گفتم : به خاطر هيچ كس.

...پرسيد پس به خاطر چه زنده هستي؟ با اينكه دلم فرياد ميزد "به خاطر تو" با يك بغض غمگين گفتم به خاطر هيچ…




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:به خاطر كي زنده هستي,به خاطر كي زنده هستي,,
ارسال توسط MOHAMAD

 


1- اطلاعیه جدید راهنمایی رانندگی: پیرو مشکل آلودگی هوا، امروز تنها خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاگ آنها بر ۱۷ بخش پذیر است اجازه تردد دارند. 

 
2- پوست کنار ناخن از خیانت کارترین پوست هاست، اولش فقط یه ذره گوشه ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین!
 
3- توی تموم زندگیم فکر می کردم هوا مجانیه تا اینکه یه بسته چیپس خریدم
 
4- سر جلسه به دوستت که هیچی نخونده کل سوال ها رو برسونی و برگه هاتون با هم مو نزنه، نمره اون بیشتر می شه، شک نکن
 
5- امتحان وسیله ست، نمره دست استاده، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونیا!
 

 

 

6- وقتی از کسی عصبانی می شید یه لیوان آب یخ بردارید نخورید، بپاشید تو صورتش تا آدم شه

 

 






تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:صرفا جهت خنده,صرفا جهت خنده,صرفا جهت خنده,
ارسال توسط MOHAMAD

يارو نه درس خونده؛ نه شغلي؛ نه پولي.. خلاصه هيچي..

ازش ميپرسي ازدواج کردي؟ با اعتماد به نفس ميگه هنو دم به تله ندادم!




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:اس ام اس = ضدحال,اس ام اس = ضدحال,,
ارسال توسط MOHAMAD


 

تواناترين مترجم کسي است که...

 

سکوت ديگران را ترجمه کند ; شايد سکوتي تلخ گوياي دوست داشتني شيرين باشد!








ارسال توسط MOHAMAD

به یارو می گن شعر سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز، از کیه؟

می گه : یه راهنمایی بکن.

می گن :اسم شاعرش هم تو شعر هست.

می گه : آهان فهمیدم، جواد نکونامه!




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:خواندنی"جالب انگیز,,
ارسال توسط MOHAMAD

 




موهایش را نوازش کن
قبل از اینکه سفید شوند...

زن است دیگر ...

با همه زن بودنش
دوست دارد نوازشت را

ولی باهوش است
فرق ریا با صداقت را می فهمد



 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:زن است دیگر ,,,زن است دیگر ,,,زن است دیگر ,,,,
ارسال توسط MOHAMAD

 

سخن روز



 

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی كسیو نداری !!!
كه بغلت كنه!!!
كه شب بخير بگه!!!
كه بهت فكر كنه!!!
اینجاست كه :
میــفـهـمـی بــرخــلــاف شـلــوغـیــه درونــــت ... چــقـــدر تـنهـایــی ...

 



 




ارسال توسط MOHAMAD


 

يکي ازاصلی ترین مشکلات دنياي متمدن کنوني افزايش وزن در اثر کم تحرکي و غذاهاي پر کالري غني شده است بگونه اي که امروز در حدود 75 درصد جمعيت آمريکا و حدود 55 درصد جمعيت ايران داراي چنين مشکلي بوده و به دنبال روشهايي براي کاهش وزن هستند.

کاهش وزن و کم کردن توده چربي بدن به سه عامل زير بستگي دارد:

1-  رژيم غذايي

2- ورزش

3- مصرف چربي سوز ها

معمولا مشکل افزايش وزن پس از ازدواج رخ مي دهد و اين مسئله در خصوص زنان مصداق بيشتري دارد. از سوي ديگر هرچه سن فرد کمتر باشد با سرعت بيشتر و بهتري مي توان برنامه هاي لاغري را دنبال کرد.

بهترين شيوه کاهش وزن براي افراد مسن و ضعيفي که قادر نيستند به علت عدم توانايي بدني ، بدنسازي را به عنوان ورزش خود انتخاب کنند ، پياده روي به مدت يک ساعت در روز است که بايد به مدت يکماه ادامه پيدا کند تا قلب و سيستم فيزيولوژيک فرد با تحرک خو پيدا کند و سپس براي وي برنامه هاي سبک کاهش وزن تجويز گردد. توصيه مي شود براي چنين افرادي در ابتدا کار با دستگاه در سه ست با تعداد بالا يعني بين 10 تا 16 تجويز شود و در دو هفته آغازين کار هالتر و دمبل به هيچ عنوان توصيه نمي شود. شايان ذکر است که مي بايد براي چنين افرادي برنامه غذايي مناسب مبتني بر ميزان کالري و پروتئين مناسب تجويز شود.

در غير اين صورت هيچ تفاوتي در وزن اين افراد ملاحظه نخواهد شد و تنها فرمت بدني اين افراد مطلوبتر خواهد شد که خود يکي از دلايل تشويق اين افراد به ادامه ورزش است اما در خصوص جوانان و افراد تنومند مي توان از همان آغاز با برنامه هاي سبک کاهش وزن شروع کرد البته بايد توجه داشت که وضعيت بدني فرد در چه حد آمادگي پذيرش وزنه و تمرينات هوازي را دارد و برنامه مي بايد بصورتي باشد که باعث گرفتگي عضلات فرد نگردد چرا که باعث کاهش روحيه و عدم رغبت وي به ادامه تمرينات بدنسازي مي گردد.

بايد توجه داشت که تمرينات هوازي به همراه برنامه هاي کاهش وزن با دستگاه هاي بدنسازي نتيجه بسيار بهتر و پر بار تري را به همراه خواهد داشت. پس مربيان همواره توجه داشته باشند که دستگاههاي دوچرخه ثابت و دو ثابت را حتما به اين افراد به صورت فوق برنامه توصيه و حتي آنان را تشويق به خريد اين دستگاهها در منزل کنند.

اما در خصوص رژيم غذايي ، رکورد کاهش وزن ايران با اين روش متعلق به فردي 26 ساله است که وزن خود را از 184 کيلوگرم به 82 کيلوگرم رسانده است. البته مطمئنا اگر بخواهيم بگويي که اين کاهش وزن به صرف تغيير متد هاي تغذيه بوده کمي غير منصفانه به نظر ميرسد و بايد مطمئن باشيم که اين فرد در برنامه هاي خود ورزش را هم گنجانده بوده است. اما در خصوص برنامه هاي غذايي ، بهترين راهکار مراجعه به يک متخصص تغذيه و آشنا به علوم ورزشي است و بهترين برنامه برنامه اي است که با توجه به فرمت و وضعيت بدني فرد پايه ريزي شده باشد و استفاده از برنامه هاي ثابت و کلي که در کتب و مجلات وجود دارد به هيچ عنوان توصيه نمي شود.

شايان ذکر است که سايت آرمان مديکال به زودي کار خود را زير نظر دکتر روبرت آرمان متخصص تغذيه و علوم ورزشي آغاز خواهد کرد و هدف اين سايت کمک به بدن سازان براي داشتن بدني بهتر و مطلوبتر با ارائه برنامه هاي غذايي و ورزشي مبتني بر پارامتر هاي علمي است.

اما در خصوص داروهاي کاهش وزن ؛

اسم هاي تجاري و تبليغات اين داروها در حال حاضر قسمت عظيمي از تبليغات روزنامه ها ؛ مجله ها و حتي ماهواره را به خود اختصاص داده است اما در خصوص خريد دارو ها و چسب هاي لاغري و حتي ماساژور ها توصيه مي شود که حتما با يک متخصص مشورت شود تا علاوه بر تشخيص اصل بودن اجناس ، در مورد کارائي و مضر نبودن محصول اطلاع کافي داشته باشد.

در حال حاضر چهار محصول ال - کارنيتين ، فت بنر ، هيروکسي کات و زنادرين تقريبا داراي بهترين عملکرد در اين حيطه هستند که در مقاله اي نحوه مصرف انها را شرح خواهيم داد. البته در صورتي که پوست فرد آبدار باشد قرصهاي کاتکس 2 و کاتکس 3 توصيه مي شود.

به هر صورت مسئله اضافه وزن از مسائلي لست که اگر با نحوه ي صحيح با آن برخورد شود به آساني حل ميگردد و تنها فرد مي بايد داراي اراده اي قوي و برنامه اي علمي باشد تا به آساني اين راه را طي کند و به وزن مطلوب خود برسد.

 

منبع : آژانس بدنسازي ايرانيان 

 



 

 




ارسال توسط MOHAMAD


 

 

براي عشق تمنا كن ولي خار نشو.

براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده .

براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو.

براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه.

براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن .

براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير .

براي عشق وصال كن ولي فرار نكن .

براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن .

براي عشق بمير ولي كسي رو نكش .

براي عشق خودت باش ولي خوب باش

 



 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:براي عشق,براي عشق,براي عشق,براي عشق,,
ارسال توسط MOHAMAD
ارسال توسط MOHAMAD

 



 

از کودک فال فروشی پرسیدم. . . . چه میفروشی !؟

گفت : به مردمانی که در امروز خود مانده اند فردا را میفروشم . . . !!




 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب: کودک فال فروش, کودک فال فروش, کودک فال فروش,,
ارسال توسط MOHAMAD

 



تصویری که دربالا می بینید متعلق به

پانا:«زحزیح الشمری» کارمند سابقه دار شرکت برق عربستان سعودی ده سال پیش بی دلیل از این شرکت اخراج شدمی باشد

 

او پس از اخراج با حضور در دادگاه از مدیران خود شکایت کرد. این تصویر نشان می دهد که او چه مقدار مدارک و اسناد برای رو کردن در دادگاه علیه مدیران شرکتی که در آن کار می کرد، با خود حمل کرده و به دادگاه برده است.

این عکس که در روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی منتشر شد، یکی از بهترین و تأثیرگذار ترین عکس های این کشور به شمار می رود.

«زحزیح الشمری» در نهایت توانست پس از ده سال دادگاه را به نفع خود پایان دهد.




ارسال توسط MOHAMAD

زن عنکبوتی



 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:زن عنکبوتی,اسپایدرزن,زن عنکبوتی,اسپایدرزن,,
ارسال توسط MOHAMAD

                                       

" فاصله  ها "  

                                                                           
مردن وگم شدن از ماست ----- نه از فاصله ها

دل ازاین هاست که تنهاست -----  نه از فاصله ها
 

گرچه دیگرهمه جا پرزجدایی شده است ---
 

مشکل از طاقت دل هاست ----- نه از فاصله ها !.!   
 


 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:فاصله ها,فاصله ها,فاصله ها,فاصله ها,,
ارسال توسط MOHAMAD

 


دوستی همچون سیمان خیس میماند .. .. .. !

هرچه بیشتربمونی رفتن سخت تر می شود

وهر وقت بری جای پات واسه همیشه می ماند


 




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:دوستی,,,دوستی,,,دوستی,,,,
ارسال توسط MOHAMAD

مردانگی ات را . . . با شکستن دل دختری که دیوانه ی توست ثابت نکن

مردانگی ات را . . . با غرور بی اندازه ات به دختری که عاشق توست ثابت نکن

مردانگی را زمانی میتوانی نشان دهی که دختری با تمام تنهایی اش به تو تکیه کرده که دختری با تکیه به غرور تو به قدرت تو در این دنیای پر از نامردی قدم بر میدارد...




تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:مردانگی ات را , , ,مردانگی ات را , , ,مردانگی ات را , , ,,
ارسال توسط MOHAMAD
ارسال توسط MOHAMAD

تنها خری که به آرزویش رسید





ارسال توسط MOHAMAD

عاقبت تفکیک جنسیت




 




ارسال توسط MOHAMAD

ولی من نفهمیدم اتوبوسه یا خر






تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391برچسب:خرسواری,خرسواری,خرسواری,خرسواری,,
ارسال توسط MOHAMAD

 

پلیس وظیفه شناس

 




ارسال توسط MOHAMAD

کساني که نمي توانند از درآمد کم خود پس انداز کنند، با درآمد زياد نيز قادر به پس انداز نخواهند بود.

                                    " دکتر ماردن "




تاریخ: جمعه 12 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط MOHAMAD


ليست کشورهايي که براي سفر به انها نيازي به ويزا نيست

آفريقا
بدون نياز به ويزا:
جمهوري دموکراتيک کنگو
سيشل

صدور ويزا در مرز:
کيپ ورد
کومور
جيبوتي
کنيا
ماداگاسکار
موزامبيک
تانزانيا
توگو
اوگاندا

آسيا
بدون نياز به ويزا:
کردستان عراق
مالديو
مالزي
عمان
سري لانکا

صدور ويزا در مرز:
ارمنستان
آذربايجان
بنگلادش
اندونزي
لائوس
ماکائو
نپال
تيمور شرقي
سوريه

اروپا
بدون نياز به ويزا:
گرجستان
کوزوو
ترکيه

آمريکا
بدون نياز به ويزا:
بوليوي
کاستاريکا
دومينيکا
اکوادور
گويان
هائيتي
نيکاراگوئه
ونزوئلا

اقيانوسيه
بدون نياز به ويزا:
جزاير کوک
نيووي
پالائو
ساموآ
تووالو
ايالات فدرال ميکرونزي




ارسال توسط MOHAMAD
ارسال توسط MOHAMAD

 




ارسال توسط MOHAMAD

 

وانت2013

 




تاریخ: جمعه 11 اسفند 1391برچسب:وانت2013,وانت2013,وانت2013,
ارسال توسط MOHAMAD

ابراز عشق به روشی نوین




ارسال توسط MOHAMAD

یه دوست دخترم نداریم واسمون لب تاپ بخره




ارسال توسط MOHAMAD

 

پیشوازایرانسل محمدعلیزاده آلبوم "دلت بامنه"  1392

 

محمدعلیزاده برگرد 3315491
محمدعلیزاده غم دنیاس 3315492
محمدعلیزاده دل بی تو غم زده 3315497
محمدعلیزاده خیلی برام عزیزه خاطرت 3315495
محمدعلیزاده سرزنش
3315507
محمدعلیزاده تورومی خواستم 3315496
محمدعلیزاده دلت با منه ( ازم دوری ) 3315493
محمدعلیزاده شهرباران 3315494

 

ارسال کد به      :       7575




ارسال توسط MOHAMAD

استاد سر کلاس گفت کسي خدا رو ديده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت کسي صداي خدا را شنيده ؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت کسي خدا را لمس کرده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !

استاد گفت پس خدا وجود ندارد

يکي از دانشجويان بلند شد و گفت :

کسي عقل استاد را ديده ؟ همه گفتند : . . نه .. !

دانشجو گفت کسي صداي عقل استاد را شنيده ؟ همه گفتند : ..نه.!

دانشجو گفت کسي عقل استاد را لمس کرده ؟ همه گفتند : . . نه . . !

دانشجو گفت پس استاد عقل نداره !!!




ارسال توسط MOHAMAD





 




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:میوهای خوشمزه,میوهای خوشمزه,میوهای خوشمزه,,
ارسال توسط MOHAMAD

 

آوای انتظارجدیدهمراه اول۹۲"بابک جهانبخش"

"آلبوم من و بارون"

 

بابک جهانبخش همه دنیام ۳۱۴۴۷
بابک جهانبخش دیدنی شدی ۳۱۴۴۸
بابک جهانبخش ای دل ۳۱۴۴۹
بابک جهانبخش مواظب خودت باش ۳۱۴۵۰
بابک جهانبخش من و بارون ۳۱۴۵۱
بابک جهانبخش به خودت باختمت ۳۱۴۵۲
بابک جهانبخش ایده آل ۳۱۴۵۳
بابک جهانبخش اقرار ۳۱۴۵۴
بابک جهانبخش ای کاش بابک ۳۱۴۵۵
بابک جهانبخش دوباره ۳۱۴۵۶






تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط MOHAMAD

زن شیطان رو هم درس میده...

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟ میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد
پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد
سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد. سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او گفت : اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز ، و زن خیاط گفت :بفرمایید،خوش آمدید
و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد و هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد
سپس شیطان گفت : اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم
و آن زن گفت :کمی صبر کن
نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!
شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت
همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند
به خانه اش.





تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:زن شیطان رو هم درس میده,زن به شیطان گفت,,
ارسال توسط MOHAMAD

 

 دردل یک دانشجوی مقطع دکترا که تازه داماد شده و در کتابخانه دانشگاه شارژر لپ تاپ و هدفونش را دزیده اند

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند                       نباید سر پول بهم بپرند

تو دانی که درد آورست روزگار             از این دزدی دیگر ندارم قرار

 

 . . . برای مشاهده به ادامه ی مطلب بروید . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط MOHAMAD

ابتدا یک ماشین حساب آماده کنید تا با هم پیش بریم.ماشین حساب موبایل هم میشه.

1.هفت رقم شماره ی تلفن خودتونو در نظربگیرید.

2.حالا سه رقم اول اونو وارد ماشین حساب کنید.یعنی اگر تلفن شما ۱۲۳۴۵۶۷ باشد ۱۲۳ تو ماشین حساب وارد کنید.

3.حالا این سه رقم را در ۸۰ ضرب کنید و حاصل رو با ۱ جمع کنید.

4.عدد به دست اومده رو در ۲۵۰ ضرب کنید.

5.حالا چهار رقم پایانی تلفن خود رو با عدد به دست اومده جمع کنید. یک بار دیگر چهار رقم پایانی شماره ی خودتون رو با اون جمع کنید.

6.عدد ۲۵۰ رو از حاصل به دست اومده کم کنید.

7.حالا حاصل رو تقسیم بر ۲ کنید.

حالا این شماره براتون آشنا نیست؟




ارسال توسط MOHAMAD

دختركى به میز كار پدرش نزدیك مى‌شود و كنار آن مى‌ایستد.
پدر كه به سختى گرم كار و زیر و رو كردن انبوهى كاغذ و نوشتن چیزهایى در تقویم خود بود، اصلا متوجه حضور دخترش نمى‌شود
تا اینكه دخترك مى‌گوید: «پدر، چه مى‌كنى؟»

و پدر پاسخ مى‌دهد: «چیزى نیست عزیزم! مشغول مرتب كردن برنامه‌هاى كاریم هستم.
اینها نام افراد مهمى هستند كه باید در طول هفته با آنها ملاقات داشته باشم.»

دخترك پس از كمى مكث و تأمل مى‌پرسد: «پدر! آیا نام من هم در بین آنها هست؟»




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:آیا نام من هم در بین آنها هست؟,وقت ملاقات,,
ارسال توسط MOHAMAD